tisdag 8 mars 2011

Ord som värmer


Bilder från Anne Werner

("Nu har jag hämtat ut mitt paket från Frans&Friends. Och vilket paket! Nu vet jag inte om dom packar alla sina ordrar så här men nånting säger mig att faktiskt alla leveranser från dom är så här fina... Lyxigt är bara förnamnet. Fint silkespapper och snöre minsann... Och filten. Underbar är en underdrift. Det är faktiskt den absolut mjukaste, tjockaste och mysigaste filt jag någonsin fått pilla på. (.......) Kika in påFrans&Friends hemsida - Varenda pryl är ljuvlig. Och jag måste säga att jag trodde aldrig att jag skulle säga att en filt är värd så mycket pengar men den här är det!")


Idag upptäckte vi en blogg med ett mycket fint inlägg om våra leveranser (Tusen tack för inlägget Anne! Det värmer, massor.) Detta är faktiskt lite roligt att ta upp, för det är inget vi blivit uppmärksammade för tidigare.

Vi har som inställning att alltid förmedla en "ååh-känsla", som vi valt att kalla det. Detta ska man känna från att man går in i butiken tills man får sina varor i sin hand. Vi skickar alltid våra produkter i fina paket. Det ska kännas lite lyxigt och ni ska veta att vi lägger precis lika mycket tid och omtanke på varje order vi får. Allt för våra kunder!

Välkommen in i butiken!
/ Linn

2 kommentarer:

  1. Åhh.. Vad roligt att se att ni skrivit om mitt inlägg!

    Jag blev verkligen imponerad av hur fint paketet var!! Jag älskar filten och snart kommer blivande ägaren ut - bara en månad kvar tills förlossningen är beräknad och jag äntligen får användning av den.

    Såg att det kommit in massa nytt fins hos er... blir nog en ny order :)

    Kram
    Anne

    SvaraRadera
  2. Vad spännande! :) Förstår om man är otålig nu sista tiden, men en månad går fort!
    Ja, och titta gärna in i butiken snart igen så skall det nog ha kommit ännu fler nyheter!

    Ha en bra dag!
    Kram Linn

    SvaraRadera