onsdag 8 december 2010

Is today your lucky day?


Hej!

Igår startade en ny tävling där Du återigen har chansen att vinna valfri filt från Little Giraffe. Engla kommer att dra två stycken vinnare ikväll kl 20.00, så än har Du möjligheten att bli en av de lyckliga två! Upplägget med tävlingen är samma som den första, skriv en enkel motivering till varför just du skall vinna och lämna den i kommentarsfältet hos Engla! Lycka till!


Glöm inte att om du handlar för minst 400:- får du en nalle på köpet!
En fin julklapp blir alltså två! Erbjudandet gäller hela december ut.
Dessutom hjälper vi gärna till med att slå in din order i fina paket, så att det enda du behöver göra är att lägga dem under granen. Bra va? :)


/ Linn


2 kommentarer:

  1. Jag vill vinna en filt för jag ska ge bort lite nya små saker till barn som tillbringar sin tid på sjukhus över julen. Min tremänning är den som startat upp det hela och självklart vill jag vara med att bidra till det, och då känns ju det här som en bra sak att ge bort.
    Har tre barn själv så jag vet hur mycket man älskar sina barn och lider med dom när dom är sjuka.
    Tack för mig!
    Annelie Gäfvert

    SvaraRadera
  2. Hej Annelie!

    Kul att du vill vara med och tävla! Gå in och lämna din kommentar hos Engla på Englasshowroom.com. Om du klickar på hennes namn i blogginlägget ovan kommer du direkt till tävlingen! Det är på Englas blogg som tävlingen hålls.

    Lycka till!
    / Linn

    SvaraRadera